Ιατρικό Προσωπικό

Έδειχνε ο γιατρός σας πραγματικό ενδιαφέρον για εσάς και την κατάσταση σας ?
Σας έδωσε ο γιατρός σας ξεκάθαρες οδηγίες για το σπίτι ?
Σας εξηγούσε ο γιατρός σας πριν από κάποια εξέταση ή θεραπεία τι ακριβώς θα κάνει ?
Σας εξηγούσε ο γιατρός σας τα αποτελέσματα των εξετάσεων ή της θεραπείας που σας έκανε ?

Νοσηλευτικό Προσωπικό

Έδειχναν οι νοσηλευτές ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για την κατάστασή σας?
Σας έκανε κάποιος νοσηλευτής να νιώσετε άσχημα ? (πχ. σας μίλησε ειρωνικά, υποτιμητικά, σας προσέβαλλε κλπ).
Όταν ρωτούσατε κάτι, απαντούσαν οι νοσηλευτές με προθυμία διαθέτοντας χρόνο?

Γενικά

Ήταν σωστή η θερμοκρασία του θαλάμου σας ?
Εφαρμόζονταν αποτελεσματικά οι κανόνες ησυχίας και το επισκεπτήριο ?
Ήταν ικανοποιητικά τα γεύματα από άποψη ποιότητας και ποσότητας ?
Ήταν ασφαλή τα προσωπικά σας είδη στον θάλαμο ?
Κάνατε εύκολα την εισαγωγή και το εξιτήριο σας ?
Εξυπηρετηθήκατε γρήγορα από τις διοικητικές υπηρεσίες (γραφείο κίνησης, πρωτόκολλο κ.α.)?
Πόσο ικανοποιημένος μείνατε συνολικά από το νοσοκομείο?
Εισήλθατε από τα «επείγοντα» ?
Θα θέλατε να προσθέσετε ένα – δυό καλά χαρακτηριστικά του νοσοκομείου που σας ικανοποίησαν ?
Θα θέλατε να προσθέσετε ένα – δυό χαρακτηριστικά που σας ταλαιπώρησαν ή σας έκαναν άσχημη εντύπωση ?

     
Δεν είστε ρομπότ (με αγγλικά, γράψτε τα γράμματα της εικόνας):

Σημείωση 1: Πολλές από τις ερωτήσεις έχουν μια κλίμακα από το 1 ως το 5. Το ένα (1) σημαίνει "διαφωνώ απόλυτα με το νόημα της ερωτησης" και το πέντε (5) "συμφωνώ απόλυτα με το νόημα της ερώτησης", εκτός κι αν αναφέρεται διαφορετικά.
Σημείωση 2: Η επιλεγμένη κατηγορία εμφανίζεται με μπλε χρώμα. Για να δείτε τις ερωτήσεις άλλης κατηγορίας (αν υπάρχει) κάντε κλικ στο όνομα της κατηγορίας που σας ενδιαφέρει (περικλείεται από λαδί χρώμα).